مواد شیمیایی به چندین دسته مواد شیمیایی صنعتی، خوراکی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی تقسیم بندی می شود .

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد آزمایشگاهی شامل مواد شیمیایی، تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی است که برای انجام آزمایش‌ها و تحقیقات علمی در حوزه‌های مختلف مانند شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، پزشکی و ... استفاده می‌شود. 

مواد شیمیایی آزمایشگاهی تحت عناوین تحقیقاتی ، کشاورزی ،دارویی و غیره در محیطهای آزمایشگاهی استفاده می شوند .

در کل هدف استفاده از مواد آزمایشگاهی به دست آوردن داده‌ های علمی صحیح و قابل تکرار در زمینة تحقیقات علمی است.

همچنین فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در مقیاس و بسته بندی های متنوع صورت می گیرد .

انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی را می توان به انواع اسیدها ، انواع بازها ، انواع نمکهای معدنی ، نمکهای سدیمی ونمکهای آمونیومی ، انواع حلال ها ، تجهیزات آزمایشگاه روغن ، معرف‌های کارل فیشر ، مواد شیمیایی حفاری و معادن ، انواع رنگهای بازی و اسیدی و منفی و غیره تقسیم بندی کرد.

بنابراین انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی بر اساس مقدار گرید ، مشخصات شیمیایی و همچنین فرمول های آن ها که بر روی بسته بندی مواد شیمیای درج شده ، تفکیک می شوند.

گرید به نوعی بیانگر درجه خلوص این مواد نیز هست . تمامی آن ها از لحاظ فرمول ساخت و ماهیت خود با مواد صنعتی و حتی خوراکی موجود در بازار یکسان هستند ؛ ولی درجه خلوص آن ها به مراتب بالاتر است . شما می توانید آن ها را با درجه خلوص های Biochemistry ، HPLC ، ACS ، GR و Extra pure از مراکز فروش تهیه کنید .

انواع گریدهای مواد شیمیایی را طبق درصد میزان خلوص می توان به گرید آزمایشگاهی با درجه خلوص بیش از 97% ، گرید عمومی با درجه خلوص بیش از 95% ، گرید صنعتی با درجه خلوص بیش از 90% و گرید تحلیلی با درجه خلوص بیش از 99% تقسیم کرد

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شرکت مینا تجهیز آریا، با سالها تجربه و فعالیت در زمینه واردات انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و فروش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی در برندهای مختلف مرک و سیگما در حجم های خرد و انبوه توانسته است به نیاز نیازمندان به خرید مواد شیمیایی شامل متخصصین ، دانشجویان ، صنایع ، کشاورزان و باغبانان ، محققین و پژوهشگران پاسخ دهند.

مشاوره قبل از خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

از آنجایی که مواد شیمیایی و مواد آزمایشگاهی ، دارای انواع متفاوت و در برخی موارد، بسیار شبیه به یکدیگر هستند، ممکن است بخواهید قبل از خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، درباره کاربرد مواد شیمیایی، ایمنی، شرایط، عوارض و فواید استفاده از آنها و ... اطلاعاتی بدست آورید.

کارشناسان ما در خدمت شما دوستان عزیز هستن

 


معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

اطلاعات تماس مینا تجهیز آریا

آدرس : دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-منطقه 6-میدان توحید - خیابان امیرلو - نبش کوچه خودرو - پلاک 42 - واحد 5

موبایل : 09362048289

تلفن : 021-66900058, 021-66901187

فکس : 021-66596634

وب سایت : www.minatajhiz.co.ir


جستجو درمحصولات

اخبار


ارتباط با ما

موبایل : 09362048289

تلفن : 021-66900058, 021-66901187

فکس : 021-66596634

تلفکس : -

وب سایت : www.minatajhiz.co.ir